מתנות מקוריות לעובדים

כיצד לבחור מתנות מקוריות לעובדים?

מתנות מקוריות לעובדים הן דרך יעילה להנציח אירועים או הישגים מיוחדים-ופשוט להראות שאתה מעריך את העבודה הקשה שלהם! על ידי מתן משהו אישי כמתנות לעובדים, אלה אסימונים קטנים להראות להם כי אכפת לך ילך צעד נוסף עבורם.

הסלים יכולים לכלול אוכל גורמה, ממתקים ושוקולדים לאירועים מיוחדים כמו חג המולד, חג האהבה, ימי הולדת או ימי נישואין.

מהן מתנות מקוריות לעובדים?

מתנות מקוריות לעובדים הן מתנות מתחשבות שנועדו להירגע, להצעיר ולהעצים את הצוות שלך להגיע לפוטנציאל הגבוה ביותר שלהם. מושלם לימי הולדת, ימי נישואין, מבצעים או כל אירוע מיוחד; מתן אחד הוא גם דרך נפלאה לומר "תודה" על העבודה הקשה והמסירות שלהם בכל יום בעבודתם.

מתנות אלה עשויים לכלול פריטים כמו כריות הפגת מתחים, מחצלות אקופרסורה, ושמני עיסוי בעבודת יד המסייעים להקל על כאבי ראש מתח תוך שיפור היכולת שלך לישון טוב יותר.

אלה מתנות בתפזורת מתחשב הם דרך מצוינת להראות לעובדים שלך עד כמה אתה מעריך אותם, ביצוע המעבר שלהם חלקה ולעזור להתחיל את הקריירה שלהם על פתק חיובי.

האם אתה מחפש דרך יוצאת דופן להודות לעובדים שלך? מדוע לא להציע מנויים המיועדים לתחביבים או לתחומי העניין האהובים עליהם, כגון מגזינים, שירותי סטרימינג או מיומנויות שהם רוצים להרחיב עליהם. רעיון מתנה זה יכול לעשות דרך מצוינת לעובדים להביע הערכה!

הרכיבו שקית מתנה מלאה בפריטים החיוניים שעובדיכם דורשים מדי יום, כמו ספלי קפה, בקבוקי מים תרמיים, מחברות פסולת לאחר הצריכה וקשיות לשימוש חוזר. מראה את הערכתך על ידי הכללת מוצרים אלה בסל שלהם יכול להראות להם עד כמה מאמציהם מתכוון ולעודד אותם להיות יותר ידידותי לסביבה בחיי היומיום שלהם.

שלח סל מתנות אורגני של אפשרויות מזון בריא לעובדים המעוניינים לשפר את התזונה שלהם תוך שמירה על בריאות מודעת. זה יכול להיות מתנה מצוינת.

ערכות פינוק יכולות לעזור לצוות שלך להירגע אחרי יום קשה בעבודה על ידי מתן כל מה שצריך כדי להירגע ולהירגע – בנוסף הם מהירים ופשוטים להזמנה מקוונת עם זמני אספקה מהירים!

מה לתת במתנה לעובד כדי להראות הערכה?

מתנות הערכה לעובדים הם דרך נהדרת להראות לעובדים את הטיפול בהם ולהראות את המחויבות שלך. לא רק מתנות אלה להרים את המורל ולהגדיל את רמות המוטיבציה בתוך הצוות שלך, אבל הם יכולים גם לחזק את היחסים בתוך אותה קבוצה.

בנוסף, הערכת עובדים לא צריכה להיות מוגבלת ליום אחד בלבד בשנה-אלא יש לראות בכך מעשה הערכה מתמשך ומשמעותי שתמיד צריך לזכור בעת מתן עובדים!

העובדים שלך ימצאו מעבר לפארק לאומי תמריץ ומתנה מעשית, כל זאת תוך חיזוק רווחתם ורווחתם הכללית. להיות בחוץ ולשקוע בטבע יכול לעשות פלאים לגוף ולנפש כאחד!

ייעוץ אישי עם מומחה יכול לעשות מתנה שלא יסולא בפז, במיוחד אם העובד שלך יש מטרות נשגבות שהם רוצים להמשיך. אולי הם זקוקים לעזרה בארגון הבית או הסגנון שלהם או סתם ללמוד כיצד לנהל טוב יותר את זמנם וליצור יעילות רבה יותר בלוחות הזמנים שלהם.

ייעוץ מומחה ניתן למצוא בקלות באינטרנט או בחנויות ספרים מקומיות, ותזמון אחד לוקח רק דקות לעשות. כמתנת הערכת עובדים, סוג זה של ייעוץ מקצועי יראה לעובדים שלך עד כמה אתה מעריך את מאמציהם תוך שהוא מציע להם הזדמנות להתמקד בהשגת מטרותיהם באווירה מעוררת השראה ומעודדת.

טיפול עצמי הוא דבר שרבים מאיתנו שואפים לתעדף בימינו, כך שניתן לקבל בברכה מאוד את מתנות העובדים שלך התומכות במאמץ זה. אלה עשויים לכלול פצצות אמבטיה, קיטור מקלחת או מסכות פנים המאפשרות להם לקחת הפסקה משמעותית לאחר העבודה כדי להירגע לפני שהם חוזרים טריים יותר מבעבר.

נניח מתנות אלה יכול להיות יקר; עם זאת, שים לב כי הם ניתן לרכוש עם כרטיסי אשראי באינטרנט, יש לך שליטה מלאה על מה העובדים יקבלו! יתר על כן, חשבון גודי שלך יכול לסנכרן עם מערכת משאבי אנוש שלך כך מתנות הערכה העובד מועברים באופן אוטומטי על ימי הולדת, ימי נישואין ומעבר!

למה מנהלים נותנים מתנות מקוריות לעובדים בחגים?

חגיגות חג הן הזדמנות להראות לעובדינו את הכרת התודה שלנו. משליחת מכתבי תודה או מתן מתנות מתחשבות, וודאו שהם מעלים חיוך.

הסקר של הוק תמריצים גילה כי מתנות משמעותיות יכולות להגביר משמעותית את מעורבות העובדים ולגרום לעובדים להרגיש מוערכים בעבודה; 66% מהעובדים השיבו כי קבלת מתנות מתחשבות מהמעסיק שלהם תגדיל את הסבירות שהם יישארו בעבודתם.

מציאת מתנה שהעובדים שלך יאהבו באמת יכולה להיות מאתגרת, במיוחד אם אינך מכיר אותם היטב ושולח מתנות מרחוק. למרבה המזל, יש עדיין דרכים שבהן אתה יכול לשמור על דברים פשוטים תוך מתן משהו שהעובדים שלך יאהבו!

בליבה, הכל מסתכם בתקציב ובתגמולים הרצויים שלך לצוות שלך. על פי הנחיות שרם, יש להפריש אחוז אחד משכר השכר כדי לספק הכרה ותגמולים לעובדים כגון כרטיסי מתנה, ימי חופשה והטבות אחרות.

אחת הדרכים למנוע הוצאות יתר על מתנות היא על ידי יצירת והקפדה על תקציב מתנה. זה מבטיח שאף עובד לא יקבל יותר מחלקו ההוגן, וגם מגן על החברה שלך מפני הוצאה רבה מדי או מרגיש מחויב להוציא מעבר לאמצעים שלה.

אחת הדרכים לעקוף בעיות מס מתנה פוטנציאליות היא לציית להנחיות מס הכנסה בעת מתן לעובדים מתנות במזומן או שלא במזומן, כולל כרטיסי מתנה וכאלה העולים על $100 שעליך לדווח עליהם או לשלם עליהם מיסים.

למרות שכללים אלה עשויים להיראות מגבילים, הם מספקים לך שפע של מרחב פעולה ליצירת מתנות בעלות משמעות וחסכונית יותר מאפשרויות מסורתיות. לדוגמה, מתנה עובד זה יהיה מתחשב עדיין לא יקר מדי עשוי לכלול רכישת אותם כרטיס מתנה לחנות האהובה עליהם או מסעדה.

מדוע חשוב לתת מתנה מקורית לעובדים שלך?

דרך יעילה אחת להראות לצוות שלך שאתה מעריך אותם היא עם הענקת מתנות. מראה שאתה מזהה את העבודה הקשה שלהם יכול לעשות הבדל עצום ברמות המורל והפרודוקטיביות במקום העבודה.

למרות שזה יכול להיות מפתה לרכוש מתנות גנריות לעובדים שלך, סביר יותר שהם יעריכו משהו המותאם במיוחד להם ויעזרו ליצור קשר רגשי בינך לבינם. מנעליים חדשות או קופסאות ממתקים, מתנות יגבירו את המורל ויגבירו את שביעות הרצון של העובדים.

ימי הולדת מספקים את ההזדמנות האידיאלית להראות לצוות שלך שאכפת לך. עסקים רבים נותנים אסימונים קטנים בימי ההולדת של העובדים כגון פרחים או שוקולדים, כמו גם פסק זמן מהעבודה; מתנות אלה ניתן לפדות על תאריך יום ההולדת שלהם בפועל או בשלב אחר מאוחר יותר – מתן הצוות שלך עם הרפיה נחוצה מחיי העבודה!

כחלק מחגיגת יום הולדתו של עמית, שקול להזמין אותם לארוחת צהריים – זו יכולה להיות דרך מהנה ומתגמלת להכיר אחד את השני טוב יותר אם הם עובדים מרחוק. או לשלוח שובר מתנה או תעודה ישירות למסעדה האהובה עליהם שבו הם יכולים כל לסעוד יחד-זה יחזק איגרות חוב צוות עוד יותר!

אם העובדים שלך משתתפים בפרויקטים בעלי השפעה משמעותית, שקול לתרום מטעמם לצדקה-דרך אידיאלית לכבד אותם ביום הולדתם תוך תמיכה במטרה היקרה להם.

לחלופין, אתה יכול לשלוח סל מתנה לצוות שלם בימי ההולדת שלהם-אפשרות זו צפויה להוכיח יותר עלות ומאמץ יעיל מאשר לקנות מתנות בודדות עבור כל חבר צוות.

מתן מתנות לא רק מיטיב עם העובדים שלך, אלא גם יכול להיות דרך מצוינת לבנות הכרה במותג ולטפח נאמנות לקוחות – מה שמוביל לחוויות לקוח משופרות ושיעורי עסקים גבוהים יותר עבורך!

לבחירת מתנה מקורית לעובדים לחצו:

https://netagifts.com/he/%D7%9E%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A2%D7%95%D7%91%D7%93%D7%99%D7%9D