קרם יום

האם צריך להשתמש בקרם יום כל יום?

קרם יום הוא אחד ממוצרי טיפוח העור החשובים ביותר שנמצאים בחדר האמבטיה שלכם. הם עוזרים להגן, לתת לחות ולהזין את העור לאורך כל היום. עם זאת, אנשים רבים אינם יודעים כיצד להשתמש בהם כראוי או מתי בדיוק כדאי להשתמש בהם.

אם תהיתם אם ניתן להשתמש בקרם יום כל יום או לא, התשובה היא כן. קרמים של יום נועדו לתת לחות ולהגן על העור מפני יובש, אשר יכול להיגרם על ידי מזג אוויר קר או חימום מקורה. חשוב גם לציין שלמרות שהם אינם יעילים במאבק בקמטים כמו מוצרים אחרים בשוק (כמו קרמי לילה לדוגמא), עדיין יש להשתמש בהם באופן קבוע על מנת לשמור על עור בריא למראה.

מכיוון שהם בדרך כלל קלילים יותר מקרמי לילה, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בהם במקום קרמי פנים כבדים יותר במהלך היום מכיוון שזה עוזר לשמור על לחות פניהם מבלי להרגיש שמנוניים באותו רגע או לאחר מכן. חלקם אפילו אומרים שמוצרים אלה גורמים להם להרגיש עירניים יותר כאשר הם משתמשים בהם לפני שהם יוצאים למרחבים ציבוריים כמו עבודה או בית הספר!

מתי עלי להתחיל להשתמש בקרם יום?

אם אתם בתחילת שנות העשרים שלכם ומעולם לא השתמשת בקרם לחות לפני כן, זה הזמן. כמה רופאי עור ממליצים להתחיל בגיל 18; אחרים מציעים לחכות עד 25 או אפילו 30 כי יש אנשים שיכולים לפתח אקנה אם הם משתמשים במוצרים רבים מדי על העור שלהם. אם אתם מבחינים בסימני הזדקנות (קווים דקים סביב העיניים, כתמים יבשים על הלחיים), אז זה גם הזמן להתחיל להשתמש בקרם יום.

מה קורה אם אני משתמש בקרם יום בלילה?

שאלה נפוצה היא "האם אוכל להשתמש בקרם יום בלילה?" התשובה היא לא. קרמים יום נועדו לשמש בבוקר תחת איפור, בעוד קרמים לילה נועדו לשימוש בלילה. לילה הוא כאשר העור שלך מחדש את עצמו, ולכן חשוב להשתמש במוצר שיעזור בתהליך זה.

קרמים המתאימים ליום מכילים מרכיבים כמו קרם הגנה, שיכולים לגרום לפנים שלך להיראות שמנוניות אם את מורחת אותם קרוב מדי לשעת השינה או אפילו במהלך היום אם יש לחות באוויר (מה שקורה לפעמים). לקרם לילה יש תכונות המסייעות לו לכלוא את הלחות הבתוך עורך לשעות הלילה כך כאשר את מתעוררת בבוקר, יהיה פחות סיכוי ליובש או קילוף וכן גם לקמטים שייתכן שנוצרו בלילה בשל חוסר לחות משינה ללא כל קרם לחות בכלל!

כיצד להשתמש בקרם יום?

השתמשי בכמות קטנה של קרם. הפנים והצוואר שלך לא יוכלו לספוג צנצנת שלמה של קרם יום בבת אחת, אז השתמשי רק בכמה שאת צריכה. אם אינך בטוחה בכמה להשתמש, מרחי חלק על צד אחד של הפנים שלך ואז העבירי לחצי השני עד ששני הצדדים מכוסים במלואם.

החלי בתנועת עיסוי עדינה לקבלת התוצאות הטובות ביותר! קרמי יום נוטים להיות עבים יותר מקרמי לילה, ולכן להתחיל להשתמש בהם בכמות גדולה עלולה לגרום להתפרצויות או לגירוי אם נעשה זאת בצורה לא נכונה. במקום להשתמש במשיכות מהירות או ללחוץ חזק מדי על כל אזור מסוים-כמו סביב העיניים-עסי בתנועות איטיות ומעגליות מלמעלה למטה או להיפך עד שכל סנטימטר מכוסה במוצר.

הימנעי מלשים את המוצר סמוך לעיניים שלך; דבר זה יכול לגרום לגירוי שמוביל לגרד ואדמומיות.

קרם יום הוא קרם לחות. כדאי לשים אותו כל יום על הבוקר כשגרה לפני שאת יוצאת לעולם, בין אם זה לעבודה או לבית הספר. קרם יום לא נועד להחליף את שגרת הלילה שלך-הוא נועד רק לוודא שהעור שלך לא מתייבש במיוחד לפני שאת יוצאת לסביבה שבה הוא ייחשף לדברים כמו זיהום או אבק.

עליך להשתמש בקרם יום על עור נקי בכל בוקר לאחר שטיפת שאריות מהאיפור של אמש (אם היה כזה). אם יש לך אזורים יבשים על חלקים מסוימים בפנים שלך, מרחי תחילה כמות קטנה על אותם אזורים כדי שלא יהיו שמנוניים מידיי מכל הלחות בסביבתם הקרובה!

לפרטים נוספים לחצו כאן: https://www.dr-riva.com/product-page/%D7%A7%D7%A8%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%9D