עוגיות קמח כוסמין


שימוש בקמח כוסמין בעוגיות הוא דרך מצוינת להוסיף מרכיב בריא למתכונים שלך. הקמח עשיר בסיבים, בעל טעם אגוזי ומלא בנוגדי חמצון.

האם לקמח כוסמין יש תוקף ?

בין אם יש לכם אי סבילות לגלוטן ובין אם אתם רוצים לנסות קמח מסוג אחר למאפים שלכם, קמח כוסמין הוא בחירה מצוינת. גרגר עתיק זה הוא מקור נהדר לחלבון וסיבים. אתה יכול למצוא אותו בחנויות טבע ובאינטרנט. יש לו גם טעם מעט אגוזי, מעט מתוק.

לקמח כוסמין מרקם גס שהופך אותו למתאים לאפייה. ניתן למצוא גם קמח כוסמין מלא, העשוי מכל גרגר הכוסמין. זה הוא מושלם עבור לבבי לחמים, מאפינס, ועוגיות.

קמח כוסמין יכול להיות מאוחסן במשך שישה חודשים במזווה, או קפוא במשך שנה אחת. הוא גם יישאר טרי בכלי אטום או בשקית חסינת אדים.

אם אתה מודאג מאריכות החיים של קמח הכוסמין שלך, בדוק את תאריך התפוגה על האריזה. זה צריך להיות חותמת עם תאריך היצרן. תאריך זה יגיד לך מתי למשוך את המוצר מהמדף. אם הוא בן יותר מחצי שנה, אתה בטוח להשתמש בו. עם זאת, עליך לבדוק גם כדי לוודא שאין עובש או חרקים.

קמח שפג תוקפו לא יגרום לך לחלות, אבל זה יכול לגרום למאפים שלך להיראות מיושנים. זה יכול להיות גם ריח חמוץ. אתה יכול למנוע זאת על ידי שמירת הקמח שלך בכלי אטום, הרחק ממרכיבים בעלי ריח חזק.

מה ההבדל בין קמח כוסמין לרגו?

בין אם אתם מחפשים אלטרנטיבה ללא גלוטן לקמח לכל מטרה ובין אם אתם מנסים לצמצם קלוריות, קמח כוסמין עשוי להיות התשובה שאתם מחפשים. זה תבואה עתיקה צברה פופולריות בשנים האחרונות ויש לו טעם טעים.

קמח כוסמין הוא מקור טוב לסיבים תזונתיים. סיב זה מאט את המרת הפחמימות לסוכרים, מה שעוזר להוריד את הכולסטרול הרע. זה גם עוזר להסיר רדיקלים חופשיים מהגוף שלך. זהו מקור טוב לחלבון, ויטמינים ומינרלים.

קמח כוסמין נמוך יותר בגלוטן מאשר קמחי החיטה הנפוצים ביותר, מה שמקל על אנשים לעכל. מומלץ לאנשים עם אי סבילות לגלוטן קלה, אך יש להימנע מאלה הסובלים מצליאק.

לקמח כוסמין יש טעם אגוזי. טעמם של מאפים העשויים מקמח כוסמין הוא מעט חריף, והעמילנים מתקרמלים בזמן הבישול. כוסמין הוא גם מקור טוב לחלבון וסיבים.

מומלץ לאחסן קמח כוסמין במקום קריר ויבש. זה יישמר עד שישה חודשים אם יאוחסן במקרר או במקפיא. אם הוא הופך להיות מעופש, להשליך אותו. ניתן לאחסן אותו גם בכלי אטום במזווה שלך עד חודש עד שלושה חודשים.

ניתן להחליף קמח כוסמין ברוב המתכונים, אך עליכם להשתמש במתכון המיועד לקמח כוסמין. קמח כוסמין יכול לשמש גם בעוגות, עוגיות ולחם.

האם קמח כוסמין בריא יותר?

שימוש בקמח כוסמין באפייה שלך הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לעבור למאכלים בריאים יותר. זהו דגנים מלאים צפופים בחומרים מזינים שניתן להשתמש בהם כדי להחליף קמח חיטה ברוב המתכונים. בניגוד לרוב הקמחים האחרים, קמח כוסמין אינו מכיל סוכרים טבעיים והוא דל בשומן. הוא מכיל גם סיבים, סידן וויטמינים ומינרלים אחרים.

כוסמין הוא אחד הגידולים המעובדים העתיקים ביותר בעולם. זה קשור לחיטה, אך יש לו קליפה קשה יותר המגנה על החומרים המזינים שבתוך התבואה. יש לו גם טעם מעט מתוק ואגוזי. זהו גם מקור טוב לסיבים וחלבון.

קמח כוסמין נחשב למזון המגביר חסינות, והוא יכול להפחית את הדלקת בגוף. זה גם עוזר לבנות עצמות חזקות ושרירים. זהו מקור טוב לזרחן, מינרל קורט התורם לבריאות העצם והשלד.

כוסמין הוא מקור טוב לניאצין, שהוא חלק ממתחם ב'. ניאצין מסייע בשמירה על חילוף החומרים בגוף בצורה חלקה, והוא חשוב גם לתפקוד המוח ולבריאות העור. הוכח גם כמוריד את הסיכון לקטרקט ומחלת אלצהיימר. זה גם מועיל במניעת סוכרת.

כוסמין הוא גם מקור טוב למנגן, שהוא מינרל קורט מרכזי הממלא תפקיד קריטי בהתפתחות מערכת החיסון ותפקוד המוח. זה חשוב במיוחד עבור נשים מבוגרות.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר-