מדוע בר שייקים הוא דבר נהדר


ביקור בבר שייקים הוא דרך נהדרת ליהנות מפינוק בריא וטעים. תוכלו לבחור מתוך מבחר גדול של שייק פירות וירקות. שייקים אלה עשויים עם מרכיבים טבעיים והם דרך מצוינת להישאר על המסלול עם הדיאטה שלך.

מה צריך להיות בבר השייקים?

בין אם אתה בונה בר שייקים חדש או מרחיב את הפעילות הנוכחית שלך, יש לזכור כמה דברים. מדריך זה נועד לעזור לך לעשות את הבחירות הנכונות.

אחד הדברים הראשונים שעליך לעשות הוא לשקול את המיקום שלך. המיקומים הטובים ביותר עבור חטיפי שייק הם אלה הממוקמים באזורים עם הכנסה גבוהה של משק בית ומחוללי תנועה מרובים. כדאי גם לבדוק אילו חנויות שייק אחרות באזור מציעות.

זה לא נדיר שחנויות שייק מגישות את המשקאות שלהן בכוסות חד פעמיות. אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת כוסות לשימוש חוזר לחנות שלך. הסיבה לכך היא שכוסות פלסטיק עלולות להתפרק לאורך זמן וסביר יותר שהן האשמות בכל הנוגע לדליפה.

בר שייקים טוב זקוק גם למקור קרח אמין. מכונת קרח בייצור גבוה היא דרך מצוינת לשמור על אספקה טרייה בהישג יד כל היום. בנוסף למכונת קרח טובה, כדאי לשקול גם מקפיא. זה יעזור לך לשמור על קוביות קרח קוקוס ופירות קפואים אחרים במקום.

זה לא נדיר שחטיפי שייק כוללים מרכיבים מפנקים. זוהי דרך מצוינת לשמור על הלקוחות שלך עף גבוה חוזר יותר. אבל אתה צריך להיות מודע לכך שמרכיבים אלה יכולים להיות גם עתירי קלוריות.

האם שייק צריך יוגורט או חלב?

בין אם אתם מכינים שייק או מערבבים פירות קפואים, אולי אתם תוהים אם אתם צריכים יוגורט או חלב כדי שיהיה קרמי וסמיך. בעוד ששניהם נהדרים לשייקים, ישנן דרכים להפוך שייק לסמיך יותר מבלי להוסיף יוגורט.

אם אתה מודאג מהוספת חלב לשייק שלך, נסה להחליף אותו במים. אתה יכול גם לנסות מגוון של חלב צמחי, כמו חלב שקדים, חלב קוקוס, חלב סויה, חלב קנבוס וחלב אורז.

אם אתם מחפשים לקבל חלבון נוסף בשייק שלכם, נסו להוסיף כדור אבקת חלבון. זו יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את האנרגיה שלך ולשמור על תחושת שובע זמן רב יותר. חלבון עוזר לשרירים לצמוח ולתת לך אנרגיה. זה גם שומר אותך מלא יותר, אשר מסייע במניעת אכילת יתר.

יוגורט עובד היטב לשייקים מכיוון שהוא מוסיף חלבון ושומנים. הוא מכיל גם פרוביוטיקה, המסייעת למערכת העיכול שלך. זה גם מקור בריא לסידן.

דרך נהדרת נוספת לעבות את השייק שלך היא להוסיף זרעי אבוקדו או צ ' יה. זרעים אלה עמוסים באומגה 3, שיעזרו לכם להישאר מלאים יותר. הם גם מוסיפים טעם אגוזי עדין ודחיפה של אנרגיה. אתה יכול גם להשתמש בחמאות אגוזים כדי להוסיף שומנים בריאים. אבל הקפד לבחור חמאת אגוזים כי הוא עשוי 100% אגוזים.

מדוע שייקים בריאים?

בין אם אתה מנסה לרדת במשקל או פשוט מנסה להכניס יותר ויטמינים ומינרלים לתזונה שלך, שייק עשוי להיות בדיוק מה שהרופא הורה. משקאות טעימים ונוחים אלה מושלמים לארוחת בוקר או לחטיף לאחר האימון.

רוב השייקים עמוסים בפירות, ירקות ואגוזים. אתה יכול להשיג את היתרונות של ויטמינים א, ג, ו ק ממזונות בריאים אלה, כמו גם סידן, ברזל ומינרלים אחרים.

שייק בריא מכיל גם סיבים. סיבים עוזרים לשמור על מערכת העיכול שלך תקינה. סיבים גם עוזר למלא את הבטן ולגרום לך להרגיש מלא. סיבים טובים גם למאבק במחלות כרוניות.

לקבלת סיבים נוספים, הוסף זרעי פשתן טחונים לשייקים שלך. שתי כפות זרעי פשתן טחונים מכילות כארבעה גרם סיבים. שתי כפות מכילות גם כ -60 קלוריות, כמו גם ארבעה גרם שומן בלתי רווי.

אם אתם מחפשים להפוך את השייק שלכם למזין יותר, נסו להוסיף מעט חלבון. חלבון יכול לעזור לשמור על רמת הסוכר בדם שלך ברמה בריאה ולבנות שרירים. זרעי צ ' יה הם גם מקור נהדר לחלבון, כאשר כף אחת מכילה כמעט חמישה גרם.

לפרטים נוספים ניתן להכנס לאתר – https://sweetbar.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-2/

הוספת סיבים ופירות הופכת גם שייק לבריא יותר. פירות עשירים בויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. הם גם עוזרים לגופך להילחם ברדיקלים חופשיים הגורמים למחלות.