קונוס קלקר

איך מכינים קרוקמבוש בעזרת קונוס קלקר

מאמר זה יראה לכם כיצד להכין קרוקמבוש. מאמר זה יענה על שאלות כגון, האם קרוקמבוש מוצק או חלול? מה המטרה והתפקוד של קרוקמבוש? ולמה אתה משתמש בו? אני מקווה שתמצא את זה שימושי. אנחנו נסקור כמה יסודות עד אז.

איך מכינים קרוקמבלים?


קונוס קלקר וציוד אפייה בסיסי יכולים להכין קינוח נהדר. ראשית, להכין את הקרמל. זה צריך להיות עבה בצבע ענבר. לאחר מכן, טבלו את המזלג בקרמל, ומשכו אותו סביב החרוט ליצירת הילה. הקינוח הזה כמעט יפה מכדי לאכול, אבל אתה לא יכול למנוע מעצמך לנסות אותו!

כדי להכין קרוקמבוש עלים שמנת, תזדקק לקונוס קלקר בגובה 12 אינץ 'וקוטר 4 אינץ'. מרפדים את החרוט בנייר כסף או נייר קלף. מניחים את החרוט על צלחת קרמיקה. מוסיפים שכבה של קרמל חם בתחתית החרוט. השתמש בקיסמים כדי להכניס בזווית של 45 מעלות והניח מעליו את עוגות התה הרוסיות. אם אין לכם מספיק קרמל לכיסוי החרוט כולו, תוכלו להשתמש בקרמל נוסף ולטבול בו את הנשיפות שנותרו. לאחר מכן, אתה יכול לשרת אותו מיד לאורחים שלך.

ברגע שיש לך פחזניות שמנת, אתה יכול לסדר אותן מעל. כדי לאבטח את פחזניות השמנת על החרוט, השתמש בקיסם שיניים. המשך בתהליך זה עד שכל פחזניות השמנת למעלה. הקפד למקם אותם קרוב זה לזה כדי למנוע פערים ביניהם. אתה תמיד יכול להוסיף עוד פחזניות קרמל או שמנת כדי שיהיה מושלם.

האם קרוקמבוש חלול או ששמים בו קונוס מקלקר?


קרוקמבוש הוא עוגת קינוח צרפתית מורכבת. זה כולל מספר שלבים כולל הכנת פחזניות שמנת כמו גם רוטב קרמל או טופי. לאחר הכנת פחזניות השמנת, ניתן לערום אותן ולכסות אותן ברוטב קרמל או טופי. הקרוקמבוש, קינוח פופולרי, מוגש באופן מסורתי בחתונות. קרוקמבושים הם לא רק טעימים, אלא ניתן לקשט אותם גם בפרחי מאכל כמו פרח.

קרם מאפה קלאסי עלול לגרום לקריסת קרוקמבוש על ידי שחרור כריכת הקרמל וריכוך הפחזניות. אתה יכול להפחית את הסבירות שהוא יתמוטט על ידי החלפתו בקרם מוסלין, או קרם מאפה חמאה. ישנן דרכים רבות לגרום לקרוקמבוש להיראות מדהים. זה יכול להיעשות באמצעות עובש חרוטי. אם אין לך תבנית קרוקמבוש, אתה יכול להכין אחת מנייר. לחלופין, אתה יכול בסגנון חופשי זה לגמרי.

כיצד אוכל להשתמש קונוס?


אתה יכול להגיש קרוקמבוש בצורה מקורית על ידי למידה כיצד להשתמש בקונוס קלקר. זה סוג של מיכל קינוח נועד להחזיק קרמל על גבי. בזמן הכנת הקרמל כדאי להמיס סוכר עד שהוא מגיע לצבע חום זהוב. לאחר שהסוכר התקרר, הניחו את המאפים מעל והמתינו 5 דקות לפני שמוציאים. אתה יכול לאבק את החרוט באבקת סוכר כדי ליצור אפקט שלג לאחר שהקרמל התייצב.

חבר את השכבה הראשונה לשכבה העליונה של הקרוקמבוש שלך באמצעות קיסמים. הניחו את השכבה השנייה על גבי הראשונה. חזור על הפעולה כדי ליצור את השכבה הסופית. השכבה התחתונה צריכה להיות מתחדדת, ואילו בחלק העליון צריך להיות רק חור סופגנייה אחד. אפשר לטפטף קרמל או רוטב שוקולד על כל החרוט. ניתן גם להחליף את הסופגניות בדובדבנים או עגבניות שרי עגולות.

אתה יכול גם לרפד את קונוסי הקלקר שלך בנייר כסף או נייר קלף. לאחר רירית אותו עם קלף או לסכל, אתה יכול לסדר את פחזניות שמנת על הדף. כדי לקשט, אתה יכול להוסיף כמה תותים שוקולד וכמה עוגות תה רוסי. אתה יכול להשתמש בנפה או במזלג ובכף להכנת השלג.