איך להקים מאפייה

בין אם אתם מחפשים חנות מאפייה או ציוד לאפייה, ישנם מספר גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון. מאמר זה מסביר כמה מהגורמים הללו, כולל מהי חנות מאפייה, כמה זמן מאפיות נשארות פתוחות והיכן לקנות ציוד למאפייה.

כמה זמן מאפיות פתוחות?

עד לאחרונה, מאפיות יכלו להישאר פתוחות רק יום אחד בשבוע. עכשיו הם יכולים לפעול עד שבעה ימים בשבוע, כולל חגים. זוהי ברכה עבור איש העסקים שרוצה לראות את חבריו ללא נסיעה. החוכמה היא לשמור על הצוות מאושר. כמה מאפיות בחרו בצוות עצמות חשופות עד שהעסק יאסוף.

החלק הטוב ביותר הוא שהעובדים מקבלים שכר טוב עבור העבודה הקשה שלהם. סקר שנערך לאחרונה דיווח כי העובד הממוצע מרוויח כ-25,000 דולר בשנה. נתון זה אינו מפתיע בהתחשב בכך שהאופה הממוצע עובד כ -10 שעות בשבוע. חוץ מזה, יש להם נקודה מתוקה במהלך חודשי מזג האוויר החמים, כאשר הלקוחות הם בשפע. למעשה, מספר המאפיות לקילומטר רבוע עלה בהתמדה, מה שמרמז על התחדשות בסחר האפייה. זה גם זמן טוב לאגור מרכיבים ליום גשום.

למרבה המזל עבור הצרכן, מאפיות פועלות כעת שבעה ימים בשבוע. כדי לשמור על הפרודוקטיביות, רוב חברי הצוות שהוזכרו לעיל מקבלים את שכר המינימום לשעה, בעוד שאחרים בוחרים בלוחות זמנים גמישים יותר. כתוצאה מכך, העובדים שמחים והעסק בריא.

הסקר האמור דיווח גם כי 85% מהעובדים דיווחו על קבלת משכורת שתואמת את לוח הזמנים שלהם, הישג שלא נשמע לפני כמה עשורים.

מה זה מאפייה?

חנות למוצרי אפייה בצפון יכול להיות חלום עבור אנשים רבים. הם היו רוצים שיהיה להם חלון ראווה עם ויטרינות ושורות של לחם מלוח. הם עשויים גם רוצה להציע כריכים שנעשו עם הלחם שלהם.כיום, בניגוד לעבר, קל ופשוט מאד למצוא מוצרי אפייה ומבחר רחב של חומרי גלם לאפייה מאיכות גבוהה. בעידן של היום, הרכישה מתאפשרת אונליין וניתן לקבל ישירות עד הבית את המוצרים שהוזמנו.

בנוסף להיתרים, תצטרך לקבל ביטוח למאפייה שלך. אתה יכול לקנות ביטוח באינטרנט או ליצור קשר ישירות עם מתווך. אתה יכול לבחור לרכוש מדיניות חבילה שתספק את הכיסוי הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. אתה יכול גם לבחור לרכוש פוליסה שתכסה הן את חבות המוצר והן את האחריות הציבורית.

אתה גם צריך לשכור צוות של עובדים. עליך לבחור אנשים מהימנים שיכולים לבצע משימות עבור המאפייה שלך. זה יעזור לך לשמור על העסק שלך פועל בצורה חלקה. כמו כן, יהיה עליכם לספק להם את הציוד והאספקה המתאימים.

ייתכן שתרצה לרכוש פוליסת ביטוח מאפייה כדי להגן על העסק שלך מפני נזקים, גניבה ואחריות מצד עובדים או צדדים שלישיים. זה יכול להיות יקר מאוד, אבל זה יכול גם להציע לך שקט נפשי.

איפה קונים ציוד מאפייה?

קבלת האספקה הנכונה חשובה להפעלת מאפייה מצליחה. כמה אספקה צריך להיות הורה על בסיס קבוע בעוד אחרים ניתן לרכוש על התקציב. למרבה המזל, ישנם מספר אתרי אינטרנט המציעים מוצרים ושירות סבירים.

למרות שאתה עלול להתפתות לקנות את הציוד שלך באינטרנט, סביר יותר שחנות אספקת מסעדות מקומית תהיה מקור אמין. בנוסף להיותם אופציה זולה יותר, חנויות אלה מציעות לרוב מחירים סיטונאיים. זה יכול להיות צעד חכם אם אתה בעל עסק חדש.

מדריך אספקת מאפייה הוא גם דרך מצוינת לעקוב אחר האספקה שלך. אחד טוב יכלול מספר אספקה תעבורה גבוהה כגון דוכני תצוגה, מגשי אפייה. פריטים אלה יכולים להתלכלך בשימוש תכוף, ולכן חשוב לשמור עליהם נקיים. זה לא רק יאריך את חיי הבישול שלך, זה גם יקל עליך למצוא את הפריטים שאתה צריך.

בזמן שאתה בעניין, שקול להשתמש בחבילת תוכנה לניהול מסעדות כדי לעקוב אחר המלאי שלך. זה יכול לעזור לך להפיק את המרב מתקציב האספקה שלך. שמירת רשימה של פריטי התפריט שלך תעזור לך לעקוב אחר מה שיש לך במלאי ומה אתה צריך לחדש את המלאי.